پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118106
بازديد مستمر و دقيق از مدارس چهارمحال و بختياري در سال تحصيلي جديد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1465

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا کريميان در نشست ستاد پروژه مهر ?? ضمن قدرداني از زحمات و تلاشهاي تمام دست اندرکاران ستاد پروژه مهر ??، اظهار کرد: در سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي بايد از همه ظرفيت هاي آموزش و پرورش استان و ساير براي بازگشايي هرچه باشکوه تر مدارس استان استفاده کنيم.

وي با بيان اينکه پروژه مهر ?? در وزارتخانه جايگاه بلندي دارد، افزود: استان چهارمحال وبختياري در سال گذشته رتبه عالي را در پروژه مهر کسب کرد و امسال تلاش ما بايد براين باشد که جايگاه و رتبه خود را در سطح کشور حفظ کنيم.

کريميان با بيان اينکه روز اول مهرماه، روز ملي آموزش و پرورش است، تصريح کرد: تبيين فعاليت‌هاي آموزش و پرورش در پروژه مهر ?? بايستي انجام گيرد.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ثبت نام دانش آموزان در سراسر استان به خوبي انجام شده است، گفت: نظارت کاملي بر ثبت نام دانش آموزان از دوره پيش دبستاني تا متوسطه دوم انجام شده است.

کريميان اظهار داشت: مجموعه فعاليت هاي پروژه مهر ?? از ?? تيرماه شروع مي شود و تا ?? مهرماه ادامه خواهد داشت.

وي بازديد مستمر و دقيق از مدارس، توجيه مديران مدارس، توجيه نيروهاي خدماتي و مساعدت هاي مردمي را از اولويت هاي پروژه مهر ?? آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

مديرکل آموزش و پرورش استان تصريح کرد: براي برنامه ريزي همه فعاليت هاي بازگشايي مدارس، ستاد پروژه مهر ?? براساس پنج محور سازماندهي، تعمير وتجهيز، تاييد صلاحيت، نظارت و ارزيابي و توجيه و تبليغ تشکيل مي شود.

منبع: جهان بين نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html